Tuesday, April 27, 2010

Gratis BABY Born® Poppenkleertjes Breipatronen

Van de week kreeg ik van Geertje uit Canada een vraag over onze breipatronen. We hebben een aantal jaren breipatronen verkocht maar we verkopen deze niet langer. Henriette, onze breipatronen ontwerpster werkt niet meer voor Wollyonline en ik kan zelf helaas niet breien, vreselijk klusje, ik snap niet dat iemand dat kan, dus ik kan geen vragen beantwoorden en nu zitten de patronen dus in de computer... niets te doen.... beetje zonde toch wel...

De vraag van Geertje zette me aan het denken, als ik zie hoe goed onze gratis naaipatronen zijn ontvangen dan denk ik dat het tijd is voor gratis breipatronen. En bij deze is hier dan het eerste gratis breipatroon voor Baby Born poppen. Je kunt het op de website downloaden: BBD003  Gratis Wollyonline Poppenkleertjes patroon

Wollyonline is niet verbonden met poppenfabrikanten.

No comments:

Post a Comment