Wednesday, June 9, 2010

Gratis Breipatroon voor BABY Born® poppen

Dit gratis Wollyonline poppenkleertjes patroon is geschikt voor BABY Born®* poppen van 43cm. Het patroon is voor een leuke strand garderobe en je kunt de volgende kleertjes zelf breien:

Bikini A
Bikini B
Badpak C
Korte Broek D
Hesje E
Overslagrokje F
Hemdje G
Zonnehoed H
Zonneklep I
Trandtas J
Schoentjes K
Armbandje L

Je kunt het patroon hier downloaden:
BBD006 gratis breipatroon

*Wollyonline heeft geen betrekkingen met poppenfabrikanten.

Ik ben nog steeds bezig met het maken van de nieuwe website. Het is al weer 8 jaar geleden dat ik voor het laatst geprogrammeerd heb en het is toch wel weer even wennen maar ik blijf het leuk werk vinden. Een soort grote puzzel met hele kleine stukjes.

Ik zie aan de poll dat het volgende patroon voor poppen van 43cm gaat worden... ik heb al allerlei idee├źn maar eerst natuurlijk de website!

No comments:

Post a Comment