Poppen Serie, Käthe Kruse Lolle 2

1:25:00 PM

Zoals gezegd, ik vond deze Lolle poppen zo leuk dat ik er een paar verzameld heb. En dit zijn de andere 3 Lolle poppen van Kaethe Kruse die ik heb. De blonde pop zonder pony is erg moeilijk te vinden en wordt niet meer gemaakt.
Wat de Lolle poppen ook hebben, zijn fantastische regenlaarsjes en ik moet eerlijk toegeven dat deze poppenlaarsjes toch ook wel een beetje een reden waren om de poppen te gaan verzamelen. Ik heb drie poppen gekocht met laarsjes en de andere twee paar heb ik los gekocht.

You Might Also Like

7 comments

  1. Hallo Christel,


    Oh wat een prachtige laarsjes hebben uw popjes ség! Net écht, super!

    groetjes, Jaimie

    ReplyDelete
  2. Hoi Jaimie,

    Als je ze in het echt zou zien dan ben je er weg van! In het echt zijn ze nog veel leuker dan op de foto...

    Cheers,
    Christel

    ReplyDelete
  3. Mijn eerste reactie was ook: ik zou voor die laarsjes gaan en dan de pop erbij nemen (lol).

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zeg, die laarsjes!

    Zijn ze niet ook leuk voor andere poppen? Zoals babyborn ofzo?

    groetjes, Martijntje

    ReplyDelete
  5. De laarsjes zijn ENORM, ze zijn echt heel erg groot, veel te groot voor 'gewone' poppen maar het zou wel leuk zijn... als ik ooit zoiets zie....

    ReplyDelete
  6. Prachtig die Käthe kruse poppen heb je daar ook patroontjes van om te bestellen.

    Groetjes Kitty

    ReplyDelete
  7. Hoi Kitty,

    Ik zou heel erg graag voor deze poppen beginnen. Helaas zijn er maar zoveel uren in de dag, je kent het en deze poppen schieten er een beetje bij in.

    Groetjes,
    Christel

    ReplyDelete