Gelukkig Nieuwjaar & Wollyonline Plannen

3:20:00 PM

Een Gelukkig & Gezond Nieuwjaar gewenst!

Ik krijg erg veel vragen over wat de plannen voor Wollyonline voor 2012 zijn en hier is het antwoord....Wollyonline gaat digitaal! Ik ben bezig de patronen en website geschikt te maken voor digitale patronen. Daarom duurt het ook zo lang want ik doe natuurlijk alles helemaal zelf.

Omdat we straks digitale patronen aanbieden, zullen de prijzen van de patronen verlaagd worden. Er zijn niet langer handelingen, tochtjes naar het postkantoor, papier, drukkerij, voorraad enz. dus dat scheelt een berg en die besparing wil ik graag meteen aan de klanten doorgeven.

EN omdat ik in Amerika woon zal er waarschijnlijk geen BTW betaald hoeven te worden door klanten buiten Amerika en dat zou meteen een besparing van 23% betekenen. MAAR ik moet nog wel even heel goed uitzoeken hoe dat zit dus dat kan nog veranderen.

Ook komt er een aparte website voor gratis patronen. Ik ga uit een aantal patronen 1 of 2 kleertjes halen en die gratis aanbieden. Sommige naaisters willen eigenlijk maar een paar kleertjes maken en dan is een heel patroon natuurlijk teveel. Voor wie maar een paar dingetjes wil maken, zijn een paar gratis downloads een fijne oplossing. Het gaat er tenslotte om dat er poppenkleertjes gemaakt worden.

Omdat ik een hele nieuwe website aan het maken ben voor de gratis patronen, dat heb ik pas vorige week bedacht, zal het eerste gratis patroon nog even op zich laten wachten, maar het zal het wachten waard zijn hoor! Want ik zet nog een extra patroontje erbij als het zover is.

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

5 comments

  1. O ! Dat klinkt aantrekkelijk !
    daar kijk ik naar uit !
    EN naar de nieuwe digitale patronen...EN naar een nieuw gratis patroon.
    Maar eh...als ik een opmerking mag maken...is het niet eerlijker om een gratis patroon aan te bieden dat niét voorkomt op de patronenbladen die verkocht zullen worden?
    Als het gratis patroon wél uit een pakket komt , dan krijgen de vaste klanten toch een patroon minder voor hun geld ?
    Ik zie een gratis patroon meer als een lokkertje....een reclame...een uitnodiging om een volledig pakket te kopen ?

    ReplyDelete
  2. SORRY : helemaal vergeten om jou wederkerig een gezond ; vreugdevol en creatief nieuw jaar toe te wensen !
    Met dit berichtje is mijn fout dus hersteld !

    ReplyDelete
  3. Hallo Omia,

    Ja, zo kun je het ook zien. Het gratis patroon kun je downloaden om te zien of de stijl van een bepaalde patronen collectie bevalt en als dat zo is dan kun je de gehele collectie kopen.

    Groetjes,
    Christel

    ReplyDelete
  4. Oef Christel, wat ben je toch handig!

    Ik kijk uit naar de mogelijkheid om de patronen digitaal te kunnen downloaden, zowel de gratis als de betaalde patronen. In de moderne tijd heeft iedereen wel een computer, scheelt een heleboel printen. Want meestal print ik alleen het patroon uit, de werkbeschrijving kan wel op het computerscherm blijven staan...

    ReplyDelete
  5. Hallo Christel,
    Allereerst de allerbeste wensen voor een zeer creatief en gezond 2012.
    Ik kijk nu al uit naar de patronen, waaronder natuurlijk het nieuwe gratis patroon. Ik ben sinds (heel) kort aan het breien en naaien van poppenkleertjes voor mijn kleindochter begonnen. Vandaar ook dat ik volger ben geworden om te zien wanneer je weer iets geplaatst heb.
    Groetjes, Carla

    ReplyDelete