Wollyonline 10 Jaar & Gratis Patronen!

12:59:00 PM

Flower Girl Jurkje uit BD1610 toen het net klaar was.
Het is bijna niet te geloven maar in 2012 bestaat Wollyonline 10 jaar en dat gaan we natuurlijk groots vieren! Daarvoor moet Wollyonline een tijdje dicht want ik moet heel veel werk doen om alle verrassingen door te voeren.

En waarom laat ik nu deze kleertjes zien? Ons tiende patroon voor 43cm, Flower Girl, BD1610, was eind Mei van dit jaar volledig uitverkocht en dit patroon zal niet meer gemaakt worden.

Omdat de files anders maar een beetje in mijn computer zitten, lijkt het me een leuk idee om, terwijl we dicht zijn, een aantal kleertjes van BD1610 gratis op de site te zetten. Dan zijn er toch nog leuke dingen te maken!
Flower Girl, BD1610, Kuitbroekje toen het net klaar was.
Dit is het schema van het sluiten: De website gaat op 12 December dicht. Er kan dan niet meer besteld worden. Bestellingen die nog open zijn kunnen tot 31 December betaald worden maar daarna zijn we echt helemaal gesloten.

Ik hoop 1 Januari het eerste gratis patroon uit BD1610 op de site te zetten.

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

2 comments

  1. Hoi Christel,

    ben ik even blij dat ik net wat patronen nog op tijd heb besteld.

    Alvast veel succes met alles en ik kijk vol verwachting uit naar wat komen gaat.

    Groet, Marjorie

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Vieren we volgend jaar samen feest ;o)
    Ik sta dan namelijk alweer 10 jaar op een beurs met een kraam met poppenkleding. Zonder jou fantastische patronen had ik dit echt zo lang niet volgehouden!

    ReplyDelete