BD1615 Poppen Overgooier van Spijkerstof

8:51:00 AM

Na de tuinbroek van spijkerstof leek het me leuk om ook een overgooier van spijkerstof te maken en die zie je hier. De overgooier is natuurlijk ook gemaakt van dunne spijkerstof, heeft steekzakken en een gulp. In de Wollyonline instructie video's kun je zien hoe je deze kunt maken.

Verder heb ik nog klinknagels, een klein stukje band voor het labeltje en een vrolijk gekleurd bandje voor de onderrand gebruikt. Mijn onderrandje is een bandje met elastiek en het is heel erg leuk materiaal al moet je wel opletten dat je het niet uitrekt, wat niet helemaal lukt hoor omdat de machine het plat-drukt en zo toch een beetje uitrekt maar ik vind het wel een leuk effect.

Alle kleertjes uit BD1615 zullen geschikt zijn voor poppen van 43cm. Nu moet ik alleen nog een naam bedenken voor het patroon. De naam weet ik meestal al bij het eerste kleertje dat ik maak maar deze keer schiet het me nog niet te binnen... ik heb nog tijd...

You Might Also Like

2 comments

  1. Hi Christel,

    Klopt het dat deze overgooiers nog niet als patroon verkocht worden?
    Heb je inmiddels al een naam?

    ReplyDelete
  2. Ja, klopt dit patroon maakt deel uit van het nieuwe patroon. De naam wordt waarschijnlijk Casual Wardrobe maar dat weet ik nog niet zeker.

    ReplyDelete