Gerlily Style, Hello Kitty & Meermin van Sunny Days

6:59:00 AM

Hier wordt het Wollyonline patroon BD1614, Sunny Days helemaal door Gerlily in het zonnetje gezet. Gerda heeft voor twee halterjurkjes gekozen en heeft 1 setje met kort pofbroekje en 1 setje met lange broek gemaakt. Helemaal in de bekende en fantastische Gerlily Style, dat zie je natuurlijk meteen. Je kunt deze kleertjes bij Gerlily in de webwinkel zien en kopen.

Voor mij zit de vakantie in Nederland er nu bijna op en zaterdag ben ik weer thuis. Nu ik zulke leuke stoffen gekocht heb, zal het eerste patroon niet lang op zich laten wachten. Gerda heeft me allerlei leuke ideeen aan de hand gedaan en ik ben al met tekenen begonnen.

Deze keer wil ik kleertjes gaan maken die ietsje moeilijker zijn. Om er nu voor te zorgen dat ook naaisters met minder ervaring de patronen straks kunnen gebruiken ben ik van plan videos te maken over de wat ingewikkelde handelingen. Er staan al 4 videos op stapel: passen stikken, beleggen stikken, ritsen korter maken en voering in jasjes maken. Al deze technieken zal ik proberen terug te laten komen in het nieuwe patroon.

Maar nu eerst mijn koffer inpakken en dan straks op weg.

You Might Also Like

1 comments