Gerlily Style, Strawberry Shortcake setje Sunny Days

10:57:00 AM

En hier is dan het setje dat ik meteen bij Gerlily in haar atelier zag staan toen ik op bezoek was. Het zijn weer leuke plaatjes uit vrolijke Strawberry Shortcake stof en in de stijl die Gerda zo eigen is. Ook gebruikt Gerlily de echte korte deelbare ritsjes die Wollyonline vroeger verkocht en haar jasjes zien er dus tiptop uit.

De halterjurk is gemaakt met het nieuwe Wollyonline patroon BD1614, het onderste jasje komt uit patroon BD1601. Het middelste jasje aan de rechterkant is ontworpen door Marian van Kruumpie Poppenmode

Gerda vertelde me dat het halterjurkje eenvoudig te maken was en dat is natuurlijk goed om te horen want zo heb ik het ook echt bedoeld. Al moet ik toegeven dat voor Gerda eigenlijk alles wel eenvoudig te maken is maar ze heeft een goede kijk op wat voor anderen ook eenvoudig zal zijn.

You Might Also Like

0 comments