Selling Wollyonline Doll Clothes, Shoes & Dolls

1:12:00 PM

All these original Wollyonline Doll clothes will be for sale.

As some of you know, we recently moved back to Holland for 2 years and as expected our house in The Hague is a bit smaller than our Houston house : )

To make space I will be selling the original Wollyonline Doll Clothes, yes, the ones that you see on the website. Over the years I have given a lot away but a lot still remains, it's hard for me to let go.... but it needs to be done, there simply is not enough space and my husband really needs an office, ha.

Together with the clothes I will be selling the doll shoes that we used to sell on the site, I have kept 1 of each and I will also start selling the duplicate dolls that I have.

If there is anything that you would like, please let me know and I can see if I can keep it for you. You can see my email address here: About Wollyonline. Everything will be listed on the Dutch Marktplaats site.

Once all this is done, I can start fresh in my new uncluttered space, hooray : )

Cheers,
Christel

------------------------

Zoals velen van jullie al weten, we zijn in Mei teruggekomen naar Nederland en zoals verwacht is on huis in Den Haag een behoorlijk stukje kleiner dan het huis in Houston.

Omdat ik ruimte tekort heb ga ik de originele Wollyonline Poppenkleertjes, poppenschoentjes en dubbele poppen die ik heb verkopen. Ja, dat is alles wat je ziet op de website. Ik heb over de jaren al veel weggeven maar er is toch nog heel veel over. Ik kan maar moeilijk afstand doen van de kleertjes... maar het is tijd. Mijn man heeft toch echt een kantoor nodig : )

Mocht je iets gezien hebben dat je altijd al graag hebt willen hebben, laat het me even weten. Je kunt mijn email adres op deze pagina vinden: About Wollyonline. Alles zal straks op Marktplaats aangeboden worden.

Zodra ik weer ruimte heb in mijn mooi georganiseerde werkkamer kan ik weer fris aan de slag ; )

Cheers,
Christel

You Might Also Like

4 comments

  1. Can you please post a link to your stuff.

    ReplyDelete
  2. Hoi Christel,
    Ik heb al een aantal keer iets gemaakt met je patroontjes. Ze zijn zo leuk. Op de foto's ziet het er allemaal zo mooi uit, zo precies bij elkaar alle kleurtjes van de kleertjes. Ik ben heel benieuwd wat je aan gaat bieden op marktplaats. En ik kan me ook voorstellen dat je er moeilijk afstand kan doen.
    Succes met alles.

    Groetjes,
    Yvonne Oonincx.

    ReplyDelete
  3. Welkom terug in Nederland!

    Ken het gevoel om plaats te moeten maken. Het zijn toch de dingen waar je hard aan hebt gewerkt en al je ideetjes in hebt gestopt.

    Succes en hopelijk krijgen je mooie poppenspulletjes een mooi plekje bij een poppenmoeder ;o)

    ReplyDelete
  4. Tja, ik denk dat ik alles maar op de website ga zetten want marktplaats werkt niet echt, ha : )

    ReplyDelete