Gratis Poppen Beddengoed Patroon, Klasse Klantenwerk, Evelyne Vereecke

8:12:00 AM


Begin december, oh jee ik loop heel erg achter, kreeg ik een heel leuke email van Evelyne met prachtige foto's van het Ikea bedje waarvoor ze het Gratis Wollyonline Beddengoed patroon had gebruikt. Een vrolijk cadeautje voor haar dochter.


Hier is de email van Evelyne:
----------
Hallo Christel,

Ik wil je bedanken voor het leuke gratis patroon van het beddengoed voor het bedje van Ikea. Mijn man heeft het bedje in witte olie geverfd, die je vindt in Ikea.

Mijn dochter is gek op rood en daarom is rood de hoofdkleur, straks als ze uit school komt zal ze zien wat de sint haar heeft gebracht ....ik ben benieuwd naar haar reactie .......; )
De slaapzak zal onder de kerstboom liggen daar had deze naaipiet geen tijd meer voor ;-)

Groetjes,
Evelyne
www.bloggen.be/quiltlien
------------

Ik hoop dat er nog veel meer van deze cadeautjes door Sinterklaas en de Kerstman zijn rondgebracht!

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

0 comments