Lovely Basics for Baby Dolls, 48cm, is available

3:29:00 PM

Wollyonline BD1802, Lovely Basics for 48cm baby dolls
When I created the clothes for this pattern, I had just found these really soft knit fabrics and I knew immediately that I needed to make a sweet baby clothing pattern. Here it is, with clothes that look exactly like real baby clothes, just a little smaller. Making this pattern was a very fun time for me and looking at the photo makes me smile.

With this pattern you can make: 3 jackets, 2 rompers, 1 jumpsuit, a T-shirt, headband and booties.

The price is $5.95 and you can find the pattern here:
Lovely Basics baby doll patterns for 48cm dolls, such as Chou Chou®

Cheers,
Christel

As always: I do not have any affiliation with Zapf Creations®, the manufacturer of Chou Chou dolls.
-------------------

Voordat ik aan dit patroon begon, had ik net heel zachte rekbare babystoffen gevonden. Ik weet nog dat ik in de winkel stond en meteen wist dat deze stoffen voor een echt baby patroon gebruikt moesten worden. Toen ik tussen mijn poppen de Chou Chou pop zag zitten was het 'klaar' dat was natuurlijk precies de juiste pop. Omdat ze groter is kon ik net echte babykleertjes maken, gewoon wat kleiner.

Het maken van deze kleertjes was heel leuk en als ik naar de foto's kijk word ik weer blij : )

Het patroon kost $5.95 en je kunt her hier vinden:
Lovely Basics babypoppen patronen voor 48cm poppen, zoals Chou Chou®

Groetjes & Prettig Weekend,
Christel

Zoals altijd: ik heb geen betrekkingen met Zapf Creations®, de maker van Chou Chou poppen.

You Might Also Like

1 comments

  1. hoi Christel na lang denken en overleggen hebben we besloten om een markt kraampje op te zetten in eco stoffen met JOUW poppen mode
    ik kan je de foto helaas niet toezenden ,maar neem een kijkje op de site dan weet je wat er op de kraam staat www.nondedzjuke.eu

    ReplyDelete