BD1614 Strand Poppenkleertjes Patronen

6:40:00 PM

Dit is een vrolijke outfit voor als we samen met de poppen naar het strand gaan of over de parade flaneren. Een mooie brede zonnehoed, zomerjurk met striklintjes en korte broek. De hele outfit is echt ontzettend eenvoudig te maken. Ik heb deze kleertjes vanmiddag in een uurtje geknipt en gemaakt en ik was ook nog even aan het 'stuntelen' omdat ik van idee veranderde. Maar nu hebben we een sierstrip aan de voorkant...
Aan de achtkant kun je goed zien hoe het jurkje in elkaar zit. De rok heeft elastiek aan de bovenkant en de striklintjes strikken eenvoudig aan elkaar. De korte broek maakt het helemaal af. De kleertjes zijn gemaakt van kleurige katoen en met twee stukjes band en elastiek kun je deze hele outfit maken. Ik zou willen dat je het in het echt zou kunnen zien want het is een heel leuk gezicht.

You Might Also Like

1 comments

  1. Oh, die is echt heel leuk! Ik weet nu al dat ik het patroon straks bij je ga kopen!
    Groeten, Jolanda

    ReplyDelete