BD1614 Zomer Poppenkleertjes Patronen

10:15:00 AM

De tweede zomer outfit voor babypoppen van 43cm. Een rood jurkje met bandana en een luierbroekje. Prima voor zomerse dagen. Soms vergeet ik wel eens dat BABY Born® een echte babypop is en dat is toch wel jammer. Daarom heb ik deze outfit gemaakt, deze is speciaal voor babypoppen, een schattig vrolijk jurkje met een ballonbroekje.
Onder het broekje past de luier die ook in dit patroon zit. De achterkant van het broekje heb ik nog extra versierd met gerimpelde stofstrips. Dat maakt het helemaal duidelijk dat we hier met een echte babypop te maken hebben.

You Might Also Like

6 comments

  1. Wat een leuk setje !
    Overigens : de video rond velcrosluiting bij poppenkleertjes vind ik prima !
    Ik deed het anders (rugpanden over elkaar leggen met een belegje) ; maar dit is véél gemakkelijker !

    ReplyDelete
  2. Hoi Mia,

    Fijn dat je het leuk vind. Ik heb klittenband altijd zo aangezet maar ik kreeg er zoveel vragen over dat er echt een video nodig was... ja, het is echt heel eenvoudig!

    ReplyDelete
  3. Alweer een geweldige creatie! Mijn dochter staat hier naast mij te glimmen van oor tot oor...leuk hè mam, zegt ze! Complimenten voor jou!!

    Groetjes,
    Katinka

    ReplyDelete
  4. Hallo Christel,

    Oh, dat beloofd weer mooi te gaan worden en aiai mijn bankrekening, want ja nu kan mama écht wel in het nieuwe huis gaan beginnen terug poppenkleren maken hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    ReplyDelete
  5. ze zijn echt schattig, kijk echt uit naar een nieuw patroon, ik heb nieuwe inspiratie nodig

    groetjes helga

    ReplyDelete