BD1614 Nog een lange zomerbroek

6:30:00 PM

Gisteren heb ik een pofbroekje gemaakt en zoals je ziet vandaag nog eentje. Iedere pop heeft echt twee van deze broekjes nodig, zo leuk staan ze. De hes past er ook mooi bij en de bandana staat natuurlijk altijd leuk. Allemaal in vrolijk gekleurde katoenen stoffen.

Ik kreeg vandaag van Evelyne de vraag of BD1614 al te koop was, helaas nog niet maar ik hoop volgende week woensdag - vrijdag de voorverkoop te starten.

Ook waren er een aantal klanten die vroegen of de kleertjes moeilijk waren om te maken. De kleertjes in BD1614 zullen allemaal erg eenvoudig zijn. Ik ben de patronen speciaal aan het ontwerpen met het oog op eenvoudig-maken, geen dure fournituren en niet teveel 'tierlantijntjes' dus de kleertjes zullen eenvoudig zijn. Als er dingen zijn die moeilijker zijn en ik krijg vragen dan kan ik daar altijd nog een video van maken.

You Might Also Like

1 comments

  1. Ziet er weer erg leuk uit ...dat wordt weer een echt must have patroon , ik kan dan ook niet wachten tot de voorverkoop start!

    Groetjes,
    Katinka

    ReplyDelete