BD1614 beschrijving in de computer

4:30:00 PM

Vandaag heb ik de hele dag aan de beschrijving voor BD1614 gewerkt en die zie je hier op mijn scherm. Voor de patroonbeschrijvingen gebruik ik geen special programma. Ik gebruik het tekstverwerkingsprogramma Pages dat ik bij mijn computer kreeg toen ik die kocht.

De eerste versie is nu getypt, die versie moet ik nog wel doorlezen hoor want je kijkt toch altijd weer over je eigen foutjes heen en als ik dat gedaan heb en de verbeteringen aangebracht heb, dan maak ik er een .pdf document van en dat document gaat naar de printer. En zo is het patroon weer een stukje verder af.

You Might Also Like

2 comments

  1. ik ben zeer benieuwd
    ben al bezig stofjes uit te zoeken
    ga zo door ik beb dol op je patronen

    groetjes margriet

    ReplyDelete
  2. wat ga je snel ! Ik ben ook reuze benieuwd hoe het hier uiteindelijk op de mat gaat vallen...
    Kan ik eindelijk weer eens met de naaimachine spelen ;)

    Groetjes
    Katinka

    ReplyDelete