Leuke Reacties voor Sunny Days

7:28:00 AM

Zoals je ziet, ben ik al een beetje op vakantie...

Heel erg bedankt voor de leuke reacties op het nieuwe patroon. Ik hoor dat de eerste kleertjes al gemaakt zijn en in deze hitte is dat een heel goed teken.

-------------------------------------------------------
Hallo Christel,

Ik heb gisteren het patroon keurig ontvangen. Wat superleuk weer zeg. Je moet toch maar steeds inspiratie hebben om zulke leuke patronen te maken. Ik heb het eerste jurkje met hoedje alweer klaar. Het ging inderdaad supersnel en zo gaan de kleine restjes stof ook eens op.

Ik hoop echt dat je nog heel lang hiermee door gaat, ik ben in ieder geval fan hoor! Laat anderen maar zeuren, jaloezie is er toch altijd.

Ik wens je voor nu een superfijne vakantie (in Nederland?) en geniet maar van je vrije weken. Mag ook wel een keer, toch?

veel vriendelijke groeten,
Jolanda
-------------------------------------------------------

Dit soort reacties maken mijn dag nog een stukje zonniger. En ik ben straks inderdaad in Nederland op vakantie. Heerlijk dropjes eten!

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

0 comments