Poppenkleertjes voor een goed doel

9:47:00 AM

Alle kleertjes van BD1614, je ziet ze hierboven, gaan we samen weggeven aan een goed doel. Hierbij heb ik jullie hulp nodig want jullie mogen het goede doel kiezen. Er zijn vast kinderen, en soms ook ouderen, die graag met vrolijke poppenkleertjes voor hun poppen zouden willen spelen maar daar geen kans toe hebben.

Ik denk hierbij aan een instelling, ziekenhuis of misschien een school. Al zijn de scholen nu dicht, daar kunnen we vast een mouw aanpassen. Eind Juli ben ik heel even in Nederland en dan zal ik de kleertjes meenemen en opsturen. Ik stuur de kleertjes direct aan het adres van het goede doel en vermeld de naam van degene die het voorgedragen heeft.

Je kunt jouw goede doel voordragen door een comment te plaatsen op dit blog of je kunt me via wollyonline emailen, dat kan hier: Wollyonline Contact. Op het blog laat ik natuurlijk zien waar alles naar toe zal gaan.

You Might Also Like

3 comments

  1. ik zou zeggen naar een kinderziekenhuis doneren.
    of de kinderafdeling van het brandwondencentrum

    ReplyDelete
  2. Leuk idee! Ik heb destijds mijn 'monster'collectie van een paar jaar oud ook aan de peuterspeelzaal gegeven en waren er erg blij mee. Misschien is het Ronald McDonald huis een leuk doel? Kunnen broertjes/zusjes van de patientjes er ook mee spelen! Succes met je keuze, groetjes Astrid

    ReplyDelete
  3. Heel erg bedankt dames, ik heb ook al een paar reacties via email gehad dus er is al behoorlijke keuze.

    Heel erg leuk want deze kersverse kleertjes doen het tenslotte het beste als het zomer is.

    ReplyDelete