Fout in beschrijving BD1614, Jurkje C

7:27:00 AM

Mijn excuses voor het ongemak maar er staat een fout in de beschrijving van BD1614, Sunny Days.

Jolanda gaf me deze fout vanochtend door en gelukkig vertelde ze me ook: "Ik ben er heus wel uit gekomen hoor, maar ik dacht dat je het wel wilde weten. De jurk is trouwens superleuk geworden. De patronen passen altijd perfect. Dank je wel."

Verbeteringen Jurkje C, BD1614 Sunny Days: 
1) In de beschrijving van jurkje C moeten de volgende patroondelen: 6,7,8,9,3,4 staan. In de eerste versie van de patronen, verstuurd in Juli 2010, staan de verkeerde nummers voor de delen. Op het patroonblad kloppen de nummers wel met de delen.

2) Op het patroonblad staat bij deel 3 en 4, jurkje C niet aangegeven maar het zijn wel de juiste delen voor dit jurkje.

Omdat ik alles helemaal zelf maak, kijk ik na een tijdje over mijn eigen fouten heen. Ik doe echt ontzettend mijn best om dit te voorkomen maar na 8 jaar weet ik dat het toch gebeurt.  Nogmaals mijn excuses.

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

3 comments

  1. Bedankt voor de mededeling , het kan gebeuren hoor , geef helemaal niets! Ik ben vanochtend samen met dochterlief naar de stad geweest en heb 2 leuke lapjes gekocht! Eerst moet ik nog een bestelling kaarten afwerken en dan ga ik toch echt weer aan de slag voor de pop hoor !

    Groetjes
    Katinka

    ReplyDelete
  2. Hoi Katinka,

    Ik word altijd helemaal naar als ik fouten maak en de patronen zijn al de deur uit! maar niets of niemand is perfect en ik zeker ook niet...

    Als je straks foto's van je creaties hebt dan zie ik die natuurlijk heel graag... :)

    ReplyDelete
  3. Hoi Christel!

    Ik heb dat ook hoor,denk dat dat menseigen is ...want we willen het allemaal perfect doen , maar ja dat kan nu eenmaal niet altijd. Het is je vergeven hoor ! ik heb nog 1 kaartje te maken vanavond en dan ga ik morgen stoeien met de stof en het patroon , foto volgt uiteraard!

    Groetjes
    Katinka

    ReplyDelete