Poppenkleertjes Patronen voor Gotz/Goetz Sarah en Hannah Poppen, Puppenschnittmuster

5:57:00 PM

Het volgende nieuwe Wollyonline Poppenkleertjes Patroon wordt voor Gotz/Goetz® Sarah/Hannah® poppen van 50cm. Zoals je kunt zien, zijn de eerste kleertjes al weer klaar. Het worden basis patronen met poppenkleren die alle meisjespoppen nodig hebben: Ondergoed, Pyjama, Badjas en natuurlijk nog een aantal andere spulletjes.
---------------*---------------
Das nächste Wollyonline Schnittmuster wird für Götz/Goetz® Sarah und Hannah® Puppen, 50cm geeignet sein. Und wie Sie sehen können, Ich habe die ersten Puppenkleider schon angefertigt. Diese Puppenschnitte sind für eine Basis Ausstattung die alle Puppen brauchen: Unterwäsche, Bademantel, Schlafanzug und natürlich auch noch verschiedene andere Sachen. Die meisten Kleidungsstücke dieses Puppenschnittes sind einfach zu nähen.
---------------*--------------- 
De meeste kleertjes in dit patroon zullen eenvoudig zijn. Voor basis poppenkleding patronen wil ik altijd graag dat iedereen de kleertjes kan maken omdat alle popjes deze kleertjes nodig hebben maar niet iedereen evenveel ervaring heeft. Voor de kleertjes die je hier ziet heb ik mooie dikke tricot gebruikt. Het hemdje en jurkje hebben een beleg van niet rekbare katoen omdat de hals anders tijdens gebruik uitrekt maar de rest is tricot. Zoals je kunt zien zit het onderbroekje heel mooi aan en het kan dan ook onder de andere poppenkleertjes uit dit patroon gedragen worden. Onder de paarse korte broek zit dan ook echt een klein onderbroekje.
Ik heb erg veel poppen, dat zal geen verrassing zijn, en als ik deze Hannah/Sarah poppen van Goetz/Gotz met de andere poppen vergelijk dan zijn ze een klasse apart. Ik denk dat het samen met de Käthe Kruse Poppen die ik heb, de mooiste poppen zijn waar ik ooit patronen voor heb gemaakt. Ze zijn van schitterende kwaliteit, de haartjes zijn mooi dik, het vinyl is van perfecte kwaliteit en ze bewegen heel erg mooi. Ik heb nog nooit een pop aangeraden maar deze kan ik van harte aanraden voor de ietsje oudere kinderen

You Might Also Like

0 comments