Poppen Serie, Sigikid 'Prinzessin' Freddy

8:27:00 AM

 
We gaan een beetje terug in de tijd. Dit is een pop van Sigikid die Freddy heet, dit is de prinsessen uitvoering. Er zijn verschillende Freddy's maar aan het kroontje kun je zien dat het prinsesje is. Ze is uit de pre-Quendy Sigikid collectie en wordt niet meer gemaakt maar je kunt haar nog steeds kopen. Origineel kostte ze Euro 119.

Deze Freddy heeft een geheel stoffen lijf zoals alle vroegere speelpoppen van Sigikid. Ze heeft een heel lief gezicht en natuurlijk weer fantastisch haar. Freddy is 50cm, net zoals Quendy. Dit soort poppen gaan jaren mee en als je er 1 in de uitverkoop ziet dan kan ik haar van harte aanraden.

You Might Also Like

1 comments

  1. Dit is ook weer een hele leuke maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Quendy,ik vind haar gezichtje toch meer iets meisjes achtig hebben.
    Maar dat is smaken verschil.
    Ben ook druk met mijn poppen bezig ik heb een paar jaar geleden een cursus porcelein poppen maken gevolgd,meest ook met stoffen lijf.
    Je ga ze algauw wel zien.

    Succes met je poppen en groetjes Kitty

    ReplyDelete