Poppen Serie, Sigikid 'Verzamelaars Speelpop'

5:11:00 PM

Een aantal jaren geleden toen Wollyonline nog maar net bestond zag ik deze Sigikid pop in 'Tomte Tummetot'. Dit is een speelgoedwinkel in Amersfoort*.

Ze ziet er niet echt als een speelpop uit, meer als een verzamelaarspop maar ze had wel de prijs van een speelpop. Verzamelaarspoppen zijn veel duurder. Irene Flormann** heeft me gemaild en deze pop is "Shirley Wippler". Ze is ontworpen door Ilse Wippler maar is een speelpop.
Wat leuk is, is dat Quendy, die helemaal nieuw uitgebracht is, precies dezelfde armen en benen heeft als deze pop. Zelfde model, helemaal exact hetzelfde en de kleur is ook vrijwel gelijk. De lijfjes zijn een klein beetje verschillend en deze pop is een beetje groter maar ze kunnen waarschijnlijk gewoon dezelfde kleertjes aan.

Ik heb even verder gekeken, nu ik de naam heb gaat dat wat beter en zo ziet ze eruit met kleertjes aan. De kleertjes heb ik natuurlijk ook nog.

*De laatste keer dat ik bij Tomte Tummetot was, heb ik geen Sigikid poppen gezien.
**Irene heeft een website met kinder- en poppenkleding en als je in de gallery bij 2006/2007 onderaan kijkt dan zie je deze pop met kleertjes aan.

You Might Also Like

0 comments