Oh Dear, a mistake in The Baby Room Pattern

10:12:00 AM



Oh Dear! I made a mistake in the bean bag pattern for BDF002 The baby Room. Instead of drawing a circle with a diameter of 32cm I drew a circle with a radius of 32cm which causes the circle to be twice the size.

I'm an engineer and really should know better. I'm very sorry for the inconvenience this has caused. I'm sending out the correct pattern piece to all customers in the next hour.

Cheers,
Christel

-----------------

O jee, ik heb een fout gemaakt in de bodem van de zitzak. In plaats van een cirkel met een diameter van 32cm heb ik een cirkel met een straal van 32cm getekend en dat maakt de cirkel meer dan 2 keer zo groot!

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik zal de correcte bodem in het komende uur naar alle klanten sturen.

Ik ben een ingenieur, heb aan de TUE gestudeerd, en zou echt beter moeten weten maar helaas ben ik maar een mens, nogmaals mijn excuses.

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

0 comments