Girly girl

5:55:00 AM


Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het patroon BD1610 Flower Girl
Het zomerhesje had ik al een keer gemaakt en vind ik helemaal leuk. Echt mijn stijl.

This time I worked with the pattern BD1610 Flower Girl
I already made the summer top once and I really liked it. 



Om het setje compleet te maken heb ik ook de rok gemaakt. Geen moeilijk patroon. Je hebt het zo klaar.  Alleen kwam ik er halverwege achter dat het 10e rokdeel onder tafel lag. Maar met 9 delen lukt het ook. Ik moest alleen de tailleband iets innemen, maar dat maakt geen verschil omdat er elastiek in komt. 

To make the set complete, I also made the skirt. Not a difficult pattern, easy done. I only realizes halfway that the 10th skirt part  had fallen down under the table. But with 9 parts it also works. I only had to adjust the waistband a bit, but that doesn't matter because it comes with elastic.



Tja, als ik heel eerlijk ben... ik vind het resultaat van de rok een beetje lomp. Ik vind een meer aansluitend model beter bij de babyborn passen. Ik zal dit patroon van het rokje niet nog een keer maken. Voor degene die het ooit gaat maken adviseer ik een superdun soepelvallend stofje

Well, if I am honest.... I think the result of the skirt is a bit bulky. I think a more fitting model would look better on the babyborn doll. E will not make this pattern of the skirt again. For those who will be I recommend a thin supple fabric .


Dit zomerhesje is echt leuk.  
Het stolpplooitje, de mouwroezeltjes en vooral het schattige stofje met pailletten  maken het helemaal compleet.

This summer top is really nice. The cream pleats, the sleeve ruffles and especially the cute fabric with sequins make it complete.

Sylvia

You Might Also Like

0 comments