Gerlily Style, Hello Kitty Setje 48cm

10:18:00 AM

Gerlily heeft een vrolijk gekleurd setje gemaakt van het nieuwe patroon voor poppen van 48cm. Deze keer is het een Hello Kitty setje. Is het niet schattig? Helemaal in haar eigen originele stijl: mooie stoffen van prachtige kwaliteit in frisse kleuren en ontzettend leuk gecombineerd, het is een plaatje. Het is te koop op haar website: Gerlily
Ik heb altijd gedacht dat ik veel mooie stoffen had maar toen ik bij Gerlily thuis was, heb ik haar collectie mogen zien en ik kan vertellen dat ik helemaal jaloers was. Gerda heeft de mooiste collectie stoffen die ik ooit heb gezien. De collectie is met heel veel zorg samengesteld dat zie je meteen. Alles ligt helemaal gesorteerd op kleurige stapeltjes, het is gewoon perfect. Telkens als ik nu setjes zie dan weet ik dat ze heerlijk tussen al die prachtige stoffen heeft gezocht om het samen te stellen...

You Might Also Like

0 comments