Winterjas met capuchon voor poppen van 63cm

6:37:00 PM

Vandaag heb ik tussen de bedrijven door een lange winterjas met capuchon voor de nieuwe meisjespoppen gemaakt. De jas is van roze fleece met geborduurde bloemetjes. De gebloemde stof is babyrib en de harige stof is een dunne gebreide stof met heel fijne haartjes. Voor de voering van de capuchon en het beleg heb ik dezelfde gebloemde babyrib gebruikt. Verder nog 4 roze drukkers en garen.
Onder de onderste drie drukkers zie je kleine blauwe bloemetjes van vilt. De vilt bloemetjes zitten er eigenlijk alleen omdat de drukkers echt precies de kleur van de stof waren en het leek of de jas een onzichtbare sluiting had. Maar, zoals vaker met dit soort kunst-en-vliegwerk, het is een leuk gezicht. Ik snij de bloemetjes met een Sizzix stansje maar je kunt ze natuurlijk ook eenvoudig met de hand knippen.

Er liggen al 5 patronen klaar om gemaakt te worden en ik hoop dat ik van de week nog wat tijd kan vinden.

You Might Also Like

0 comments