Wollyonline Videos, 2 onderbroekjes voor Gotz/ Goetz poppen tegelijk maken

6:35:00 PM

Dit is 1 van de poppen onderbroekjes die ik in de video maak.

Het is gelukt! De eerste Wollyonline video's zijn er. Ik moet eerlijk toegeven dat ze niet perfect zijn, alle begin is moeilijk maar ik ben er erg blij mee.

In de twee video's, 11 minuten samen dus pak een kop koffie of thee en ga er maar even voor zitten, kun je zien hoe ik twee onderbroekjes voor de Goetz/Gotz poppen van 50cm maak. Dat werkt namelijk bijna net zo snel als 1 maken. Gedurende het werk geef ik ook allerlei tips en informatie, blijven kijken...gewoon blijven kijken.... of straks deel 2...


In de volgende video zal ik ervoor zorgen dat ik de opname met een betere hoek maak, gelukkig zijn onderbroekjes niet ingewikkeld dus voor deze keer kan het prima en ik weet zeker dat je het goed kunt volgen.

Mocht je graag een specifieke video zien, van een techniek of een patroon, laat het me dan weten en ik ga aan de slag. Ik heb nu de smaak te pakken maar het klinkt nog steeds erg raar. Je hoort jezelf natuurlijk nooit praten en het is echt even een verrassing als je dat hoort, schrikken is een beter woord!

You Might Also Like

0 comments