Poppenkleding Badjas Patroon voor Gotz poppen van 50cm + Instructie Video

3:19:00 PM

Voor een dagje naar de spa of het strand heeft elke meisjespop een kleurige korte badjas nodig. Deze badjas heb ik dan ook speciaal daarvoor ontworpen. De badjas heeft een sjaalkraag en sierbandjes langs de mouwen. De stof is 100% katoenen blauwe flannel met groene kikkers. Ik heb hier altijd moeite om tricot te vinden maar flannel hebben ze hier te over en met heel leuke prints zoals deze. De instructie video voor het maken van de badjas, vind je aan het eind van deze post.
Dit is de laatste outfit voor Goodnight Girl, het nieuwe Wollyonline Poppenkleding Patroon dat Gotz poppen van 50cm zoals Sarah en Hannah zal passen. Ik ga nu aan de patroonbladen en beschrijving beginnen. Het wordt nu dus even wat stiller op het blog maar ik weet al wat het volgende patroon zal worden en dit zal meteen volgen zodra MD2101 klaar is.

In deze video laat ik zien hoe je de poppenbadjas met sjaalkraag maakt. Je krijgt tips en ziet de volledige volgorde die ik gebruik.... en dat is niet altijd zoals in de beschrijving want ik doe dingen soms stiekem een beetje anders dan het 'hoort'.

You Might Also Like

0 comments