Het Gratis Poppenkleertjes Patroon is klaar...

7:24:00 PM


En zo ziet mijn bureau er dan uit als ik klaar ben met het beschrijven en de patroonbladen tekenen. Geen fraai gezicht maar waar 'gehakt wordt daar vallen spaanders'... Ik ga het snel even opruimen en dan dinsdag verder met de nieuwe kleertjes voor BD1615. We hebben Labor Day weekend dit weekend en maandag is een vrije dag dus er staat van alles op stapel en ik kan 'niets' doen.

De stoffen voor BD1615 hebben jullie al gezien, ze zijn van Dapper en in Nederland te krijgen. Ik denk dat ik het met spijkerstof ga combineren. Als ik zie hoe leuk jullie BD1604 Baby Jeans vinden dan moet dat een leuk patroon worden.

You Might Also Like

3 comments

  1. Wat een leuk setje heb je ervan gemaakt.
    Blijf het ook leuk vinden die poppe kleertjes

    Succes gr Stina

    ReplyDelete
  2. Echt schattig! Dank je wel dat je ook gratis patronen voor ons maakt. Komt dat patroon hier op je blog te staan?

    Lieve groetjes

    ReplyDelete
  3. Het patroon komt op 22 oktober op de Wollyonline website te staan. Je kunt het straks hier vinden:

    http://www.wollyonline.nl/gratis02.asp?category=8&ProdId=66

    En dan klik je op de tab met het woordje patronen.

    Groetjes,
    Christel

    ReplyDelete