Nieuwe Website is klaar

5:31:00 PM


Poeh, het was wel even werken maar de nieuwe Wollyonline website voor Europa is klaar. Het is raar, ik heb de site gemaakt vanaf de Nederlandse site en dan zou je denken: "dat is zo klaar" maar het was toch nog een heel werk. En als je naar de site kijkt, is ze precies hetzelfde met Nederlandse video's en al!

Ik denk dat het komt omdat er natuurlijk veel code veranderd moest worden en de taal moest naar Engels. Je hebt geen idee hoeveel Nederlands verstopt zit op allerlei pagina's met bergen code. Ik heb leuk zitten typen in allerlei uithoekjes van de site. Maar het is klaar. Ik had mezelf 1 maand gegeven en het is gelukt. Nu kan ik weer verder met andere dingen.

Er zijn natuurlijk nog allerlei dingen die verbeterd moeten worden, dat is altijd het geval maar de site is open. De fouten, dat komt vanzelf.

You Might Also Like

2 comments

  1. In een patroon moet ik een deelbare rits gebruiken van 15 cm. Ik heb overal gezocht, maar kan die nergens vinden. waar kan ik die kopen?

    ReplyDelete