BABY Born ®* Summer Doll Clothes Patterns

7:46:00 AM

BABY Born ®* Summer Clothes Sewing Patterns
I just finished digitizing our Summer Fun baby doll clothes sewing pattern and I have added  the pattern to the Wollyonline website. Summer Fun is a pattern with a variety of doll clothes for keeping cool in the summer: Dresses, pinafores, pants, a much needed sunhat and even little doll sandals that you can make yourself : )

The pattern costs $5.95 and is available in English, Deutsch and Nederlands.

Cheers,
Christel

-----------------

Summer Fun Poppenkleertjes Patroon
Summer fun is nu verkrijgbaar op de Wollyonline website. Met dit Wollyonline poppenkleertjes patroon kun je frisse kleertjes voor de zomer maken. Er zijn jurkjes, overgooiertjes, broekjes en nog veel meer. Op 1 na zijn alle patronen geschikt voor beginnende naaisters.

Het patroon is $5.95 en je kunt het hier vinden: Summer Fun

Groetjes,
Christel

*As always: I'm not affiliated with any doll manufacturer. I only design doll clothes for certain dolls.

*Zoals altijd: ik heb geen betrekkingen met poppen producenten. Ik ontwerp alleen poppenkleertjes patronen die geschikt zijn voor bepaalde poppen.

You Might Also Like

2 comments

  1. Hoi Christel,

    Dit patroon is mijn meest favorite! Ik heb het jaren geleden al gekocht bij je, maar tijdens een van onze verhuizingen ben ik een aantal patronen kwijt geraakt. Dus dit is een perfect moment om ze opnieuw en nu digitaal aan te schaffen nu :-)

    Ga zo door!!

    groetjes Marijke

    ReplyDelete
  2. Hoi Marijke,

    Toen ik je bestelling zag, dacht ik al dat je dit patroon toch wel besteld had over de jaren heen. Ik heb het 'geupdate' dus er zijn wat kleine veranderingen en is het weer beter geworden : )

    Groetjes,
    Christel

    ReplyDelete