Klasse Klantenwerk, Marijke & Daniëlle

7:45:00 AM

Marijke Snoei maakte dit vrolijke jurkje
Vandaag laat ik twee creaties van Wollyonline klanten, Marijke & Daniëlle, zien. Deze berichten kwamen zo'n beetje op dezelfde dag binnen en allebei hebben ze het gratis patroon Een dagje uit, BD16F01 gebruikt. Zoals je kunt zien, valt roze goed in de smaak bij de poppenmoeders : )

Marijke heeft het gratis Wollyonline patroon gebruikt voor de BABY Born pop. Daniëlle maakte het jurkje en de bandana voor de Nenuco pop van haar kleindochtertje, die zie je hieronder.
Daniëlle maakte dit jurkje voor een Nenuco pop
Het is deze week schoolvakantie en ik hoef daarom geen competitie te tennissen dus ik zal deze week eens hard gaan werken : ). Als eerste zijn de nieuwe patronen voor de American Girl Dollsaan de beurt.

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

1 comments

  1. Leuk om mijn foto op je blog te zien :-), je ziet hoe veelzijdig dit patroontje is. Mijn kids zijn thuis vanwege de schoolvakantie, dus voor mij weinig hobby tijd voor me jammer genoeg. Ben heel benieuwd naar de AG doll patroontjes.
    groetjes Marijke

    ReplyDelete