Slaap lekker Baby Born.

9:24:00 AM

Vandaag laat ik mijn eerste creatie zien voor Baby Born als Team member hier bij Wollyonline.
Al heel wat jaartjes keek ik verlekkerd naar de mooie foto's van de poppen in hun lieve en fleurige kleertjes.
De patroontjes bleven me trekken.
Ik ben eigenlijk best een beetje trots dat ik nu deel uit mag maken van het team van Wollyonline.
Het voelt als een soort "poppen-droom" die uitgekomen is.

Baby Born kreeg van Sinterklaas een heerlijk bedje om in te slapen.
Ik maakte voor haar een lakentje en een dekentje erbij ......

maar ze wilde ook graag een echt dekbedje.
Van een bijpassend stofje kreeg ze een echt dekbedhoesje en een sloopje om haar kussentje.

Ik kocht bij Ikea een kinder-dekbed hoesje en hoeslakentje omdat ik helemaal verliefd was op dit lieve stofje met de wolkjes. Hiermee kon ik voorlopig wel vooruit. De zachte fleece deken zou ook vast nogwel van pas komen.


 
Om het setje helemaal compleet te maken kreeg ze ook nog een fijne slaapzak. En daar kwam de fleece deken al van pas, want ik heb de slaapzak gevoerd met de lekker warme fleece-stof. De bodem van de slaapzak heb ik gemaakt van dezelfde stof als het dekentje.


En daar ligt ze, heerlijk te slapen.
Welterusten Baby Born.

Ik heb de slaapzak gemaakt met het patroon van de Happy Camper

Liefs,
Yvonne.

You Might Also Like

0 comments