Klasse Klantenwerk, Ingeborg Wijtenburg

8:14:00 AM

Bonte Tante Tentje, uit het Wollyonline Happy Camper patroon
Helemaal fantastisch, ik kan het niet anders zeggen, dit tentje van Ingeborg Wijtenburg is echt fantastisch gemaakt. De stoffen zijn schitterend en de stoffencombinatie is perfect, ik ben er weg van.

Zoals Ingeborg zelf ook zegt, het is echt een heel werk om het poppententje te maken maar als je dan toch het resultaat ziet, dan ben je meteen verkocht. Het is een plaaaaatje. Hier kan jaren vrolijk mee gespeeld worden.

De email van Ingeborg staat hieronder en ze heeft zelfs nog een verbetering aangebracht, lees maar...

Groetjes,
Christel

------------------------------------------
Hoi Christel,

Misschien vind je het leuk om te weten en te zien! Ik heb de poppentent van jouw patroon Happy Camper gemaakt. Een enorme klus maar met een geweldig resultaat en een heel blije poppenmoeder!

Ik heb mijn creatieve uitspatting ook op mijn weblog gezet: http://bontetante.blogspot.com

Ik heb nog wat toegevoegd aan het patroon namelijk een extra stiklintje bij het horgordijntje om zowel het gordijn als het horgordijntje in een keer open te houden.

Nu heb ik een bestelling voor winter poppenkleertjes gehad van mijn dochters, dus die staat de komende tijd in de planning om te maken!

Hartelijke groeten,
Ingeborg Wijtenburg
------------------------------------------

You Might Also Like

1 comments

  1. Jeetje, wat mooi gemaakt! En helemaal in mijn favoriete kleurtjes, lekker Hollands! :)

    marjorie

    ReplyDelete