Digitale Poppenkleertjes Patronen Verkrijgbaar

4:42:00 PM

Voorkant van het Digitale Little Sisters Patroon.
Dit is het grootste patroon tot nu toe. Het heeft 54 pagina's.
Met dit patroon kun je heel veel poppenkleertjes maken.
Veel klanten vragen me of ik kan zeggen wanneer welke patronen verkrijgbaar zullen zijn. Tja, ik weet het niet precies want het wordt de komende weken erg druk maar ik werk naarstig verder : )

Op dit moment zijn deze patronen verkrijgbaar via direct download:

Phew, dat zijn er al 5 in het Nederlands en ik heb er nog 6 in andere talen klaar dus het gaat de goede kant op.

De eerste patronen die hierna verkrijgbaar zullen zijn, staan al op de site, althans die kun je nu al zien en aan die patronen ga ik als eerste werken. De patronen die er niet opstaan, zijn nog niet helemaal digitaal en deze zullen daarom langer op zich laten wachten.

Cheers,
Christel

*BABY Born is een geregistreerd merk. Ik heb geen betrekkingen met Zapf Creations of andere poppenfabrikanten. Ik maak alleen patronen die bepaalde poppen passen. Ik maak alle patronen zelf thuis in mijn werkkamer.

You Might Also Like

0 comments