Ondergoed voor poppen van 63cm

12:22:00 PM

Voor poppenmoeders is ondergoed voor de poppen erg belangrijk en al denk ik er zelf niet altijd aan, Sally heeft natuurlijk ook vrolijk ondergoed nodig. Ze heeft een hemdje en broekje van tricot gekregen. Het hemdje heeft twee bandjes van biaisband en kleine strikjes op het voorpand. Het sluit aan de achterkant met klittenband.
Het broekje is afgewerkt met lingerie elastiek, als je een elastiek-steek op je machine hebt dan is dit het moment om deze te gebruiken. Het onderbroekje heeft ook een strikje op het voorpand. Het broekje maak je heel erg vlot. Het hemdje is wat meer werk omdat de bandjes een beetje 'in de weg zitten' tijdens het maken maar het is nog steeds niet moeilijk.

Er liggen nog twee outfits klaar en ik ben klaar met het maken van de kleertjes. Deze twee outfits zal ik de komende week op de blog zetten. Ik ga nu beginnen met de beschrijving en het tekenen van het patroon in de computer. De delen zijn nogal groot dus ik zal eens kijken wat we daar op kunnen vinden.

You Might Also Like

0 comments