Zomer Outfit voor poppen van 63cm

11:42:00 AM

Het is nog steeds heel koud in Nederland maar de zomer komt er toch ook weer een keertje aan en dan moeten de poppen toch ook weer aangekleed worden. Daarom heb ik deze leuke zomeroutfit gemaakt. Het is een wijde korte katoenen broek met overgooier en T-shirt. De broek heeft onderaan een tunnel met lintjes die aan de voorkant gestrikt worden. Het T-shirt is van tricot en heeft glanzende bandjes langs de mouwen.
De katoenen overgooier heeft een mooie grote applicatie met lintjes. De lintjes heb ik dubbelgevouwen achter de applicatie geplakt en daarna heb ik de applicatie op het lijfje gestikt. De lintjes zijn niet allemaal even lang want als je dat probeert dan duurt het wel even. Ik heb redelijk willekeurig geknipt en geplakt, dat gaat ook en veel sneller!

Zoals je kunt zien heb ik het borduren nu dan eindelijk ontdekt. We hebben poezen thuis dus een poes mocht natuurlijk niet ontbreken en ik heb meteen de kans aangegrepen met deze applicatie. Als je geen borduurmachine hebt kun je natuurlijk altijd een kant-en-klare applicatie kopen en daar lintjes achter plakken

De volgende kleertjes zijn al klaar en komen van de week op het blog te staan.

You Might Also Like

0 comments