Nieuwe BABY Born® poppen met Haren!

9:47:00 AM

Er zijn nu ook echte BABY Born® poppen met haren! Het was natuurlijk Gerda van Gerlily die me erop wees, Gerda is altijd de eerste met dit soort ontdekkingen en op haar website kun je 1 van de poppen al zien. Ik vind het een geweldig idee van Zapf Creations® want ze zijn niet alleen ontzettend leuk maar een deel van de opbrengst gaat naar 'Save the Children' en dat is een erg goed doel.

Er zijn 4 verschillende poppen: een Europese, Aziatische, Afrikaanse en Zuid Amerikaanse. Hier kun je alle popjes zien: de 4 verschillende BABY Born® Popjes met haren
Zoals je meteen kunt zien, zijn mijn poppen met haartjes een beetje anders... in Amerika zijn BABY Born® poppen heel moeilijk te krijgen en ik heb de nieuwe dan ook niet kunnen vinden. Maar ik heb natuurlijk wel verschillende poppen en in Amerika zijn poppenpruikjes weer wel heel eenvoudig te krijgen.

En dat zie je dus op de foto's: mijn twee poppen met een pruikje. Mocht je dit ook willen doen dan heb je een pruikje van 12"-13" inch nodig. Ik heb twee verschillende maten gekocht en 12-13 inch was de beste. Dit is de eBay winkel waar je ze kunt vinden: Art-of-Dolls-and-Other-Past-Times Ze waren $14 (Euro 10.50) per stuk inclusief verzendkosten, dus helemaal niet duur. De kwaliteit is niet echt om mee te spelen maar het is wel leuk om te zien.

You Might Also Like

1 comments

  1. Dit is een reactie die ik via email kreeg:

    Ja die poppen stonden in de nieuwe Toys XL folder! Hierbij de link http://www.toysxl.nl/product/baby-born-save-the-children

    Het is dat mijn dochter niet mega veel met haar blanke baby born speelt, dus een tweede pop erbij is teveel van het goede, maar ze zijn erg schattig en helemaal niet mega duur.

    Goetjes,
    Francisca

    ReplyDelete