Wollyonline Poll, voor welke pop wordt het nieuwe patroon?

6:27:00 PM

Ik keek vandaag naar mijn opgeruimde kamer... leden van Vereniging Sancho weten hier meer van.... en ik had ineens zin om aan de slag te gaan voor de Wollyonline klanten die over de jaren mijn patronen met veel plezier gebruikt hebben. Dit patroon wordt speciaal voor jullie allemaal!... hier is het plan:

In Juli ga ik een nieuw patroon maken naar de poppenkleertjes-wens van de Wollyonline klanten. Ja, ik meen het, je kunt zelf meebeslissen voor welke pop dit nieuwe patroon gaat worden! Aan de rechterkant van het blog vind je de Poll en daar kun je stemmen. We gaan samen beslissen voor welke pop het nieuwe patroon gaat worden en de meeste stemmen gelden.

Zodra de pop bekend is zal ik een aantal van jullie persoonlijk vragen welke kleertjes jullie het liefste zouden willen zien. Je kunt me dit natuurlijk ook mailen via de Wollyonline contact pagina: Wollyonline Contact

De poll loopt een hele tijd, ik zie natuurlijk waar het heen gaat en ga alvast stiekem aan de slag. :-)

You Might Also Like

0 comments