Kleding Labels voor poppenkleertjes, gratis het aantal labels verdubbelen

9:54:00 AM

Ik kreeg vandaag van Agatha de vraag waar ik mijn labeltjes koop. Ik heb mijn labels bij Holland Label gekocht. Als je naar de website gaat dan heb je optie 3, Labels met Motief, nodig. Ze zijn erg aardig bij Holland Label, de website werkt prima en ze leveren vlot.
Dit is het label dat ik vrijwel altijd gebruik: witte ondergrond met roze letters en met motief CB, het popje. Dit label kan ik van harte aanraden want het past werkelijk overal bij. Het lijkt heel erg door te schijnen maar in het werk zie je dat niet.

"Gratis labels maken". Het valt misschien op dat het roze popje erg ver van de tekst staat en dat is ook zo. Ik bestel mijn labels speciaal met die extra afstand tussen de tekst en het motief, dat is niet de standaard. Ik knip het popje er af, zo wordt elk labeltje ineens 2 labeltjes en heb je de hoeveelheid labels gratis verdubbeld. Op de foto hieronder kun je zien wat ik bedoel.
Het bovenste blauwe label is het origineel dat ik besteld heb, onder heb ik het doorgeknipt. Het stukje met het haasje stik ik tussen de zijnaden of op voorpanden, het stukje met de tekst stik ik achterin de hals.

De maximale afstand tussen de tekst en het motief is 1" = 2.5cm. Ietsje meer zou beter zijn maar ik weet niet of ze dat doen. Dit is net genoeg om een klein labeltje met een haasje voor een zijnaad te maken: je vouwt de linkerkant, lange blauwe kant, naar achter en nu heb je een zijnaad labeltje. Eerst even proberen voordat je bestelt want misschien werkt het niet voor je. Je kunt het plaatje eenvoudig printen om te proberen en te zien wat ik bedoel.

You Might Also Like

0 comments