MD2101 kan in de voorverkoop besteld worden

11:30:00 AM

De patroonbladen en de beschrijving van MD2101, geschikt voor meisjespoppen van 50cm, zijn afgelopen maandag naar Europa gestuurd. Als het origineel daar aankomt, gaat het naar de printer en we verwachten dat het patroon op maandag 10 Mei naar klanten gestuurd kan worden.

Omdat het nu zover klaar is, heb ik MD2101 op de preview pagina van de Wollyonline website gezet. Leden van de Wollyonline website kunnen op de preview pagina inloggen en het patroon in de voorverkoop bestellen. Voorverkoop betekent dat het patroon klaar is maar dat we het nog niet op voorraad hebben. Pas als het patroon op voorraad is, zet ik het op de website en dan kan iedereen bestellen. Zo zijn de leden van Wollyonline altijd de eerste die een patroon ontvangen.

Ik ben ondertussen al aan een nieuw patroon begonnen, het gaat de Sigikid® Quendy® poppen van 50cm passen. Ik heb deze week helaas geen tijd om aan het patroon te werken maar zodra ik iets kan laten zien zal ik het op het Blog zetten.

You Might Also Like

0 comments