Wollyonline blijft de hele zomer open....

10:58:00 AM


Alle bestellingen worden opgestuurd door Katja en ik zal alle vragen zoals altijd gewoon beantwoorden maar ik neem tot eind Augustus een ontwerp-vakantie. Een deel van mijn vakantie ben ik in Nederland en een deel gewoon thuis.

Eind Augustus ga ik weer aan de slag voor een nieuw patroon. De ideeën ga ik gedurende mijn vakantie verzamelen en in September zul je weer nieuwe kleertjes kunnen zien. Ik kan al zeggen dat het volgende patroon voor poppen van 43cm zal zijn.

Dat wil zeggen dat het tot eind Augustus heel stil gaat worden op het blog en ik wens jullie natuurlijk ook een hele prettige vakantie.

Groetjes,
Christel

You Might Also Like

4 comments

  1. Geniet van je verlof en heel goed rondkijken dan vind je zowiezo nieuwe ideeen voor de komende patronen.
    groetjes
    martine

    ReplyDelete
  2. Ik ontdek net de site en je blog. Heel, heel erg leuk!

    ReplyDelete
  3. hallo Cristel

    Heel erg leuk dit blog, en een fijne vakantie toegewenst natuurlijk, en ik hoop dat het weer hele mooie patronen mogen worden.
    Ik ben nog niet klaar met de patronen, ik bedoel dat ik er nog meer wil en heb er al zoveel, maar tja pfff het is ook allemaal zo leuk.
    Ik kijk er erg naar uit naar de nieuwe patronen veel succes.

    groetjes van Jolanda

    ReplyDelete
  4. Christel,

    De nieuwe babybornpatroontjes bevallen me !
    Jammer dat ik in België diezelfde leuke stofjes niet vind.

    Ik heb je overigens een Award gestuurd (mede door je Ooit-getuigenis).

    Mocht je niet in Award-stemming zijn...dan kan je hem natuurlijk retourneren.

    Zie mijn blogje aub.

    ReplyDelete